Praca

Specjalista do spraw administracyjnych w dziale inwestycji

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Międzynarodowy Port Lotniczy „Katowice” w Pyrzowicach
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista do spraw administracyjnych w dziale inwestycji
Nr ref. DIN/08/2025

Oczekiwania oraz zakres obowiązków kandydatów na aplikowane stanowisko:

Organizacja pracy i zarządzanie projektami (administracyjne):

  • Prowadzenie i rozliczanie projektów w tym współfinansowanych ze środków publicznych (UE i krajowych)
  • Koordynowanie harmonogramów projektowych i etapów realizacji
  • Monitorowanie postępów i raportowanie statusu
  • Obsługa dokumentacji projektowej (np. umowy, aneksy, protokoły, wnioski)
  • Tworzenie i aktualizacja harmonogramów, planów działań, itp.
  • Udział w kontrolach projektów.

Obsługa dokumentacji formalnej i administracyjnej:

  • Znajomość procedur administracyjnych, przetargowych i inwestycyjnych
  • Przygotowanie i prowadzenie korespondencji z podmiotami trzecimi zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z wymogami
  • Współpraca z działem prawnym, finansowym i technicznym.

Komunikacja i współpraca:

  • Umiejętności pracy/współpracy w zespole
  • Umiejętność komunikowania się z interesariuszami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • Koordynacja spotkań, sporządzanie notatek i podsumowań,
  • Współpraca z wykonawcami, urzędami, projektantami.

Zarządzanie budżetem i kosztami (na poziomie administracyjnym):

  • Tworzenie zestawień kosztów, kontrola wydatków projektowych,
  • Opisywanie faktur do wypłat,
  • Współpraca z działem finansowym przy rozliczaniu inwestycji.

Znajomość przepisów i procedur:

  • Prawo zamówień publicznych (mile widziane)
  • Prawo budowlane i administracyjne (przynajmniej w stopniu podstawowym).

Obsługa narzędzi biurowych i projektowych:

  • MS Office (zwłaszcza Excel, Word, Outlook)
  • Programy do zarządzania projektami np. MS Project – mile widziane.

Cechy osobiste:

  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Odpowiedzialność i zorientowanie na cel
  • Dyskrecja i poufność (praca z dokumentacją finansową i prawną).

Wykształcenie:

  • Wyższe o profilu administracja, zarządzanie, ekonomia, budownictwo.

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum trzyletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomości języka angielskiego.

Warunki pracy:

  • praca w biurze i w terenie - wizytacja prowadzonych projektów
  • współpraca z klientami zewnętrznymi (konsultanci, biura projektowe, inżynier kontraktu)
  • wymagana terminowość w realizowanych zadaniach.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

Termin składania aplikacji: 31.08.2025 r.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie aplikacji wyłącznie w formacie PDF na adres internetowy: rekrutacja@gtl.com.pl – w temacie prosimy wpisać nr referencyjny DIN/08/2025 lub pocztą tradycyjną na adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice, „Dział Zarządzania Personelem” w terminie do dnia: 31.08.2025 r.

Prosimy pamiętać o podpisaniu załącznika będącego potwierdzeniem uzyskania informacji o administratorze danych osobowych w celu przetwarzania oraz przysługujących prawach wraz ze zgodą na przetwarzanie danych dla celów rekrutacji.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami celem przeprowadzenia indywidualnych rozmów. Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia procesu rekrutacji pracowników na podane stanowisko pracy bez podania przyczyny.


Załącznik - zgoda na przetwarzanie danych osobowych i informacja o przetwarzaniu danych w związku z rekrutacją
Załącznik - wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych