Specjalista do spraw administracyjnych w dziale inwestycji
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Międzynarodowy Port Lotniczy „Katowice” w Pyrzowicach
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista do spraw administracyjnych w dziale inwestycji
Nr ref. DIN/08/2025
Oczekiwania oraz zakres obowiązków kandydatów na aplikowane stanowisko:
Organizacja pracy i zarządzanie projektami (administracyjne):
- Prowadzenie i rozliczanie projektów w tym współfinansowanych ze środków publicznych (UE i krajowych)
- Koordynowanie harmonogramów projektowych i etapów realizacji
- Monitorowanie postępów i raportowanie statusu
- Obsługa dokumentacji projektowej (np. umowy, aneksy, protokoły, wnioski)
- Tworzenie i aktualizacja harmonogramów, planów działań, itp.
- Udział w kontrolach projektów.
Obsługa dokumentacji formalnej i administracyjnej:
- Znajomość procedur administracyjnych, przetargowych i inwestycyjnych
- Przygotowanie i prowadzenie korespondencji z podmiotami trzecimi zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce
- Archiwizacja dokumentów zgodnie z wymogami
- Współpraca z działem prawnym, finansowym i technicznym.
Komunikacja i współpraca:
- Umiejętności pracy/współpracy w zespole
- Umiejętność komunikowania się z interesariuszami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
- Koordynacja spotkań, sporządzanie notatek i podsumowań,
- Współpraca z wykonawcami, urzędami, projektantami.
Zarządzanie budżetem i kosztami (na poziomie administracyjnym):
- Tworzenie zestawień kosztów, kontrola wydatków projektowych,
- Opisywanie faktur do wypłat,
- Współpraca z działem finansowym przy rozliczaniu inwestycji.
Znajomość przepisów i procedur:
- Prawo zamówień publicznych (mile widziane)
- Prawo budowlane i administracyjne (przynajmniej w stopniu podstawowym).
Obsługa narzędzi biurowych i projektowych:
- MS Office (zwłaszcza Excel, Word, Outlook)
- Programy do zarządzania projektami np. MS Project – mile widziane.
Cechy osobiste:
- Skrupulatność i dbałość o szczegóły
- Samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Odpowiedzialność i zorientowanie na cel
- Dyskrecja i poufność (praca z dokumentacją finansową i prawną).
Wykształcenie:
- Wyższe o profilu administracja, zarządzanie, ekonomia, budownictwo.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum trzyletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- znajomości języka angielskiego.
Warunki pracy:
- praca w biurze i w terenie - wizytacja prowadzonych projektów
- współpraca z klientami zewnętrznymi (konsultanci, biura projektowe, inżynier kontraktu)
- wymagana terminowość w realizowanych zadaniach.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Termin składania aplikacji: 31.08.2025 r.
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie aplikacji wyłącznie w formacie PDF na adres internetowy: rekrutacja@gtl.com.pl – w temacie prosimy wpisać nr referencyjny DIN/08/2025 lub pocztą tradycyjną na adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice, „Dział Zarządzania Personelem” w terminie do dnia: 31.08.2025 r.
Prosimy pamiętać o podpisaniu załącznika będącego potwierdzeniem uzyskania informacji o administratorze danych osobowych w celu przetwarzania oraz przysługujących prawach wraz ze zgodą na przetwarzanie danych dla celów rekrutacji.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami celem przeprowadzenia indywidualnych rozmów. Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia procesu rekrutacji pracowników na podane stanowisko pracy bez podania przyczyny.
Załącznik - zgoda na przetwarzanie danych osobowych i informacja o przetwarzaniu danych w związku z rekrutacją
Załącznik - wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych